ဘာမျှမရှိခြင်း (အာကာသာနဉ္စာယတနစိတ်၏ လုံးဝ မရှိတော့ခြင်း)ကို အာရုံပြုကာ ပွားများ၍ ဖြစ်ပေါ်လာသော ကုသိုလ်ဈာန်စိတ်ကို အာကိဉ္စညာယတန ကုသိုလ်ဈာန်စိတ်-ဟု ခေါသည်။
ဝီမံသိဒ္ဓိပါဒ် ၂
ကုသိုလ်စိတ်၌ ယှဉ်ခိုက် ပညာ။
ဘာမျှမရှိခြင်း (အာကာသာနဉ္စာယတနစိတ်၏ လုံးဝ မရှိတော့ခြင်း)ကို အာရုံပြုကာ ပွားများ၍ ဖြစ်ပေါ်လာသော ကုသိုလ်ဈာန်စိတ်ကို အာကိဉ္စညာယတန ကုသိုလ်ဈာန်စိတ်-ဟု ခေါသည်။
ကုသိုလ်စိတ်၌ ယှဉ်ခိုက် ပညာ။
ထိုထိုအရပ်သို့ ခေါင်းတခြား ကိုယ်တခြား လက်ခြေတခြားစီ ဖရိုဖရဲ စွန့်ပစ်ထားအပ်သော သူသေကောင်ကို "ဖရိုဖရဲ စွန့်ပစ်ထားအပ်သော သူသေကောင်၊ ဖရိုဖရဲ စွန့်ပစ်ထားအပ်သော သူသေကောင်"ဟု အဖန်ဖန် ရှုမှတ် ပွားများသော ဘာဝနာသည် ဝိက္ခိတ္တကအသုဘကမ္မဋ္ဌာန်း...
၁။ ကာယဝိညတ်၊ ၂။ ဝစီဝိညတ်။ (အဓိပ္ပါယ်ကို ဆိုင်ရာ ခေါင်းစဉ်၌ ရှုပါ။)
အာရုံကို အထူးသိခြင်းသဘောသည် ဝိညာဏ်မည်၏။
မဟာကုသိုလ်, မဟာကြိယာ, အပ္ပနာဇောတို့၌ရှိသော ဝီရိယစေတသိက်။
ပြန့်ပြောကြီးမားသော အကျိုးရှိသော ဗြဟ္မာများကို ဝေဟပ္ဖိုလ်ဗြဟ္မာဟု ခေါ်သည်။