အထည်ကိုယ် ပုံပန်းသဏ္ဌာန်မရှိပုံ အခြင်းအရာကို စွဲမှတ်၍ “အနိမိတ္တနိဗ္ဗာန်” ဟု ခေါ်သည်။
အဝိဇ္ဇာသဝ ၁
သိတတ်သော ဉာဏ်၏ ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သော မောဟသည် စိမ်ရည်အရက်နှင့် တူသောကြောင့် "အဝိဇ္ဇာသဝ"မည်၏။
အထည်ကိုယ် ပုံပန်းသဏ္ဌာန်မရှိပုံ အခြင်းအရာကို စွဲမှတ်၍ “အနိမိတ္တနိဗ္ဗာန်” ဟု ခေါ်သည်။
သိတတ်သော ဉာဏ်၏ ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သော မောဟသည် စိမ်ရည်အရက်နှင့် တူသောကြောင့် "အဝိဇ္ဇာသဝ"မည်၏။
ရဟန္တာကို သတ်သော ကံ။
ပညာ၏ ဆန့်ကျင်ဘက်ဖြစ်သော မောဟသည်ပင် သတ္တဝါတို့၏ သန္တာန်၌ အစဉ်တစိုက် ကိန်းအောင်းပါဝင်နေသောကြောင့် အဝိဇ္ဇာနုသယ...
အကုသိုလ်စိတ်၌ ယှဉ်သော စေတနာ ၁၂-ပါး။
"အနိစ္စ"ဟု ရှုသော အနုပဿနာသည် ရုပ်-နာမ်အပေါင်းကို တစ်လုံးတစ်ခဲတည်း ပုံပန်းသဏ္ဌာန် အနေအားဖြင့် ထင်မှားမှုကို စွန့်လွှတ်နိုင်သောကြောင့် "အနိမိတ္တာနုပဿနာ" ဟူသော အမည်ကို ရလျက် ဝိမောက္ခသို့ ဝင်ရာ လမ်းပေါက် တစ်မျိုးဖြစ်သည်၊ (အနိမိတ္တ= ပုံပန်းသဏ္ဌာန် မရှိဟု + အနုပဿနာ=...
သူ့ဥစ္စာကို ခိုးယူခြင်း။