လက္ခဏရုပ်လေးပါးတို့သည် ကံ စိတ် ဥတု အာဟာရ အကြောင်းလေးပါးကြောင့် မဖြစ်၊ ဖြစ်ခြင်း ရင့်ခြင်း ပျက်ခြင်းတို့သည် ဖြစ်ပေါ်သော ရုပ်တို့၏ သဘောတံထွာ ဓမ္မတာပင် ဖြစ်၏။ ထို့ကြောင့် နကုတောစိသမုဋ္ဌာန်ရုပ် မည်၏။
နီလကသိုဏ်း ကမ္မဋ္ဌာန်း
အညိုရောင် အဝိုင်းငယ်ကို (အညိုရောင်၊အညိုရောင်)ဟု ရှုမှတ် ပွါးများသော ဘာဝနာသည် နီလကသိုဏ်း ကမ္မဋ္ဌာန်း...