မေတ္တာ၏ တရားကိုယ် (အရင်းခံ သဘောတရား)မှာ အဒေါသ စေတသိက်ပင် ဖြစ်သည်၊ သို့သော် “ဘုရားဖူး, တရားနာ”စသော အခါမျိုး၌ ယှဉ်တွဲပါလာသော အဒေါသစေတသိက်ကား “မေတ္တာ”မဟုတ်ပါ၊ သို့ဖြစ်၍ “အဒေါသစေတသိက်ကို မေတ္တာ”ဟု ဆိုသော်လည်း အဒေါသစေတသိက်တိုင်း “မေတ္တာ” မည်သည်ကား မဟုတ်ပါ။
မုဒိတာ ဘာဝနာ
သုခိတသတ္တဝါ(ချမ်းသာသော ပုဂ္ဂိုလ်)ဆိုသူကို အာရုံပြု၍ ဝမ်းမြောက်ခြင်းသဘောသည် "မုဒိတာ" မည်၏။(ထိုမုဒိတာကို အဖန်ဖန်ပွားများခြင်းသည်...